Veel gestelde vragen

Hoe neem ik contact op met Goos Houtwerken (Jouwtafelopmaat.nl)
Wij zijn elke dag bereikbaar via info@gooshoutwerken.nl, of u kunt ons bellen op telefoonnummer of via WhatsApp op telefoonnummer 06-34 222 607.

Hoe kan ik bestellen?
Eenvoudige producten kunt u wanneer u dat wenst direct online bestellen. Voor de maatwerk tafels die meer aandacht vragen, adviseren wij u contact met ons op te nemen en een afspraak te maken.

Levertijd tafels
Wanneer u een specifieke wens heeft, kiest voor een maatwerk tafel of een speciaal voor u gemaakt metalen onderstel, dan is de levertijd ± 4-6 weken. Wij nemen van te voren altijd contact met u op en maken met u een afspraak wanneer de tafel bij u afgeleverd kan worden, en uiteraard moet er dan iemand thuis zijn.
Heeft u nog vragen over uw geplaatste bestelling dan kunt u contact opnemen met telefoonnummer 06 34 222 607 of stuur een e-mail naar info@gooshoutwerken.nl

Betalen
Bij Goos Houtwerken (Jouwtafelopmaat.nl) heeft u de mogelijkheid om met IDEAL te betalen, vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankier omgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. U doorloopt dezelfde stappen als u bij internetbankieren gewend bent; het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor u klaar staat. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, Bank, Rabobank, ING, ASN bank, Friesland Bank, Van Lanschot bank, Regio Bank, KNAB, en Tridos Bank.

Betalen via Bankoverschrijving
Indien u niet over de mogelijkheid beschikt van Ideal of creditcard. Kunt u ook kiezen voor bankoverschrijving. U kunt het aankoopbedrag zelf vooruit betalen via uw eigen bank. Wanneer u kiest voor een bankoverschrijving dan kan het zo zijn dat het een langere verwerk tijd heeft. Wij adviseren dan ook altijd wanneer het mogelijk is om met Ideal of creditcard te betalen.

Afhalen
U kunt er ook voor kiezen om de tafel zelf bij ons op te halen. Stuur een e-mail naar info@gooshoutwerken.nl en wij plannen de afspraak voor u in.
Afhaaladres: Middenhavenstraat 11 1976CM IJmuiden

Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@gooshoutwerken.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Maatwerk
Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Welke garantie zit er op de producten?

Op onze producten zit een garantie van 1 jaar. Dat is ook een normale garantie betreft houten meubels en het hout wat nog zou kunnen nawerken. Het nawerken gebeurd meestal in de 1e weken na levering. Wij proberen altijd goed gedroogd hout te gebruiken, van een hoge kwaliteit.
Bewaar uw orderbevestiging/factuur goed, dit is uw garantie bewijs.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gooshoutwerken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.